בעיה גדולה בשירות לאחר המכירה במיקרוסופט

בעיה גדולה בשירות לאחר המכירה במיקרוסופט

חוקי הפורום
לפני יצירת נושא או פרסום הודעה, אנא קרא אתחוקי הפורום


צלצול:נובו

בונז'ור,
כמו משתמשי Surface רבים, מחשב נייד Surface מהדור הראשון שלי (1000 יורו) הראה כתמים צהובים על גבולות המסך לאחר שנה וחצי של שימוש. זאת, למרות שימוש זהיר מאוד.

בהיותי עדיין באחריות, ביצעתי החלפה רגילה באחריות.
המכשיר שלי, שלם מבחינה פיזית לפני השליחה, נארז בזהירות רבה עם נייר בועות וקרטון מוצק עם דשים שלמים לפני שנסגר היטב עם סרט באיכות טובה.
אני כמובן דואג לצלם את המכשיר והאריזה לפני שליחתו.

מה הייתה הפתעתי לקבל מייל ממיקרוסופט שאומר לי שהמכשיר שלי לא יוחלף באחריות כי כנראה נגרם לו נזק פיזי חיצוני, ובכך מבטל את האחריות!

כאשר לקחתי את המוצר שלי שבוע לאחר מכן, שמתי לב באימה שעכשיו למכשיר שלי יש שקע ושריטות בסורג האוורור.

לאחר מכן פניתי לשירות לאחר המכירה של מיקרוסופט כדי להסביר את המצב. נאמר לי כי לאחר ניתוח, "הטכנאים" מאשרים שהמכשיר ארוז כהלכה וכי הקרטון לא ניזוק, ומגיעים למסקנה שהמכשיר לא ניזוק במהלך ההובלה (UPS). לפיכך, הם מאשרים שהנזק היה לפני השליחה!

לאחר מכן שאלתי מה הפתרון שלי וברור שהאדם בטלפון הבטיח לי שזה לא בסמכותם ושאין להם פרטי התקשרות לשלוח לי לדווח על תלונתי. ביקשתי תמונות של האריזה והמחשב לאחר שהגיע למחסן. עדיין לא קיבלתי אותם...
אז המסקנה מבחינתי היא ש: המכשיר שלי ניזוק בכוונה על ידי השירות הטכני של מיקרוסופט כדי לבטל את האחריות המשפטית. עכשיו אני מוצא את עצמי עם מכשיר עם בעיות תצוגה (כתמים צהובים) ושקע בקצה האחורי.

בינתיים גם הגשתי תלונה לשירות המשלוחים של UPS, עדיין לא קיבלתי תשובה, אבל לטענת צרכנים אחרים באותו מצב כמוני, הם סירבו מכל אחריות (וזה הגיוני אם מיקרוסופט טוענת שהאריזה הייתה שלמה ).

ההודעה הזו משמשת קצת בקבוק בים כדי להשמיע את קולי כמו גם את זה של לקוחות רבים אחרים של מוצרי מיקרוסופט שחוו פגיעה דומה. אם זה המקרה, אל תהססו להעיד וכך להשיג נראות לבעיה חשובה זו במיקרוסופט.



צלצול:יָזוּם

בונז'ור,

למרבה הצער, אנחנו צריכים להתמודד עם העובדות, מוצרי Surface הם באיכות ירודה מאוד ומיקרוסופט חייבת להיות המומה מבקשות שירות לאחר המכירה, אז הם מנסים לזרוק כסף פה ושם לרעת צרכנים אומללים (ומעריצים לשעבר) .) שאנחנו.

לי עצמי היו מספר בעיות עם 2 מכשירי Surface שונים... חלק מהבעיות נפתרו על ידי MS (החלפה רגילה במהלך האחריות) אבל 2 המכשירים בסופו של דבר נמחקו (ממש לאחר תקופת האחריות).

בהצלחה,