אין צליל בטלוויזיה שלי ב-HDMI [נפתר]


צלצול:נובו

בונז'ור

קיבלתי משטח פרו 3 שעובד טוב.. טוב כמעט

כשאני מחבר אותו דרך יציאת התצוגה עם כבל HDMI התמונה עוברת... אבל לא הצליל

בציוד ההיקפי יש 2 כרטיסי קול, באחד מהם יש סימן קריאה: אם אני מסיר את ההתקנה זה בסדר, זה עובד
אבל כשאני מסיר את שקע יציאת התצוגה אין לי יותר צליל בטאבלט

אני כבר לא יודע מה לעשות

תודה על עזרתך

אריק

נערך לאחרונה על ידיאריק 1967ב-7 בפברואר 2020, 09:32, נערך פעם אחת.



צלצול:חוֹבְבָן

כָּך...

נתחיל מהפשוט ביותר...
1- אתה נכנס לאתר המצוין של חברנו CharonDC שמנהל, כפי שהכינוי שלו מעיד, את האתר DriversCloud.com, שאף אחד לא אמור להיות בלעדיו בדרך כלל... זה כאן:https://www.driverscloud.com/fr/demarrer
2- אתה לוחץ על כפתור "התקן", זה מוריד לך את המתקין,
3- אתה מפעיל אותו (בוודאי שתהיה בקשה לאישור שינוי של המחשב או משהו כזה...) ואתה בוחר בהתקנה שקטה, והוא מופעל בסוף ההתקנה.
4- אתה לוחץ על "זהה", הוא יטחן לרגע, יגיד לך שהוא שולח נתונים לשרת ותפתח עמוד בדפדפן ברירת המחדל שלך באתרhttps://www.driverscloud.comולהראות לך סיכום של התצורה שלך (הערה צדדית: CharonDC, יש יותר מדי מודעות באתר שלך זה צורב לפעמים )
5- בחלק העליון אתה לוחץ על המילה "הנהגים שלי" באותיות גדולות, זה לוקח אותך לעמוד בו אנו מציעים לך נהגים חדשים... ואתה עושה את הקניות שלך
6- הנהג שלך הוא כנראה משהו כמו "Intel(R) sound for screens" או משהו כזה. כדי להתקין אותו מחדש, הטוב ביותר הוא לקחת את מנהל ההתקן המוצע עבור זה ישירות, או את מנהל ההתקן העדכני ביותר של הווידאו (הוא כלול בו) ולהתקין אותו מחדש.

אם זה לא עובד... תפנה אליי בפרטי, אני אקח את המחשב שלך ל-TeamViewer וכעבור 10 דקות, זה נגמר

הנה לך... אני הולך לישון... נתראה

תעדכן אותי!



צלצול:נובו

וואו תודה על התשובה הזו!

בינתיים יצרתי קשר עם מיקרוסופט ונתקלתי באדם סופר נחמד: 4 שעות בטלפון עם תמיכה מרחוק... אבל כלום הוא אמר לי שהוא העביר את הבעיה לצוות אחר

ניסיתי את DriversCloud.com אבל הוא מסרב להתקין אותו: מנהל ההתקן לא אומת

אצור איתך קשר ב-pm

מרסי



צלצול:חוֹבְבָן

תן לי את מחרוזת הזיהוי של התקן השמע המדובר בבקשה... כמו "PCI\VEN_8086&DEV_....." ואותו הדבר עבור כרטיס המסך שלך אם אפשר



צלצול:נובו

אודיו בחדות גבוהה של controleur:

PCI\VEN_8086&DEV_0A0C&SUBSYS_0A0C8086&REV_0B
PCI\VEN_8086&DEV_0A0C&SUBSYS_0A0C8086
PCI\VEN_8086&DEV_0A0C&CC_0403000
PCI\VEN_8086&DEV_0A0C&CC_0403

כרטיס מסך

PCI\VEN_8086&DEV_0a16&subsys_00051414&REV_0B\3&115B3659&0&10

מכיוון שעדיין לא נעשה שימוש בטאבלטים האלה, אני רוצה לאפס אותם עם תמונת שחזור של Surface Pro 3 - 128GB - Windows 10 גרסה 1511 האם זה יכול להיות פשוט יותר?


רוצה לקרוא תגובות של חברים אחרים?

חדשות טובות, נושא זה מכיל15תשובות והן עשויות לעזור לך מאוד!

כדי שתוכל לצפות בהם, תצטרך להיות מחובר לפורום

התחבר / הרשמה