מיחזור Surface Pro 4 פגום

חוקי הפורום
לפני יצירת נושא או פרסום הודעה, אנא קרא אתחוקי הפורום


צלצול:נובו

שלום לכולם,

בתחילת 2018 רכשתי Surface Pro 4 שהייתי מאוד מרוצה ממנו: מסך מפואר, פורמט מושלם בשבילי...
עם זאת, בסוף 2018 חוויתי מסך "רועד" והחלפתי את המכשיר שלי (שירות לקוחות מאוד יעיל של מיקרוסופט אגב). המכשיר החדש היה מובטח רק ל-6 חודשים, אז עברתי משנתיים אחריות לשנה וחצי...
בסוף 2019, קצת לפני שנתיים עם Surface, הסוללה הפכה לא בטוחה: ה-Surface כבה עם 50% סוללה, והיו לי רק 30 דקות של אוטונומיה בפועל. אבוי, אין עוד ערבות. כמה חודשים לאחר מכן, ניתוק החשמל מנתק את המכשיר באופן שיטתי, מה שאי אפשר להשתמש בו אפילו לדקה על סוללה. בעת ההפעלה, Windows גם ביקשה ממני בקביעות את מפתח ההצפנה של הדיסק, קצת מעצבן.
לבסוף, באמצע 2020, המכשיר החל להתקשות להתניע כראוי. לא ניתן להפעיל את Windows, לפעמים לאחר 5 אתחולים זה עבד. הצלחתי לשמור את כל הנתונים שלי לפני שניסיתי מספר התקנות מחדש (תמיד דורש מספר ניסיונות לפני מניפולציה מוצלחת): עם תמונת היצרן או עם הגרסה העדכנית ביותר של Windows 10. הצלחתי להתקין מחדש את המערכת מספר פעמים אבל ברגע שהסתובבתי זה כבוי, זה לא יכול היה להפעיל מחדש. לכן אי אפשר לנתק את ה-Surface מבלי להתקין מחדש את Windows מאחור...
אם למישהו יש מושג על הבעיה, אני מעוניין. , אבל התאבלתי על פני השטח שלי.

הגענו לנושא המרכזי של פוסט זה: כיצד אוכל למחזר את Surface Pro 4 שלי?
המסך עובד טוב מאוד: האם ניתן, לאחר פירוק, להשתמש במסך ה-Surface כמסך חיצוני לחיבור למחשב אחר? האם קישוריות "סטנדרטית" זמינה (למה לא עם קצת עשה זאת בעצמך)?
האם כונן ה-SSD מולחם? האם ניתן לשימוש חוזר במארז חיצוני?
האם חלקי חילוף נמכרים מחדש? מטען, כיסוי סוג, מסך להחלפה...

תודה מראש לכל מי שיכול לעזור לי להחזיר ערך כלשהו ל-Surface Pro 4 שלי



צלצול:מוּמחֶה

ג'ולפרוד כתב:עם זאת, בסוף 2018 חוויתי מסך "רועד" והחלפתי את המכשיר שלי (שירות לקוחות מאוד יעיל של מיקרוסופט אגב). המכשיר החדש היה מובטח רק ל-6 חודשים, אז עברתי משנתיים של אחריות ל-1 וחצי שנה...

אני לא חושב שזה חוקי. לאחריות הראשונית לשנתיים אין סיבה להפחית לאחר מעשה. היית צריך להשתמש באחריות בפעם השנייה.

לשאר, או שאתה שיפוצניק ואתה מפרק כדי למכור מחדש את החלקים אחד אחד, או שאתה מוכר את ה-SP4 בגוש אחד "לחלקים". בכל המקרים זה האינטרס שלך למכור את האביזרים בנפרד.

אם כן, יספיק להכניס סוללה חדשה כדי שהכל יחזור לקדמותו, אז עדיין יהיה קצת טיפשי לפרק אותה... אגב, בוא נברך את מ.ס. שמבקשת 500€ להחלפת סוללה : אפילו אפל אל תעז ללכת כל כך רחוק!



צלצול:סֶגֶל

ixboksx כתב:

ג'ולפרוד כתב:עם זאת, בסוף 2018 חוויתי מסך "רועד" והחלפתי את המכשיר שלי (שירות לקוחות מאוד יעיל של מיקרוסופט אגב). המכשיר החדש היה מובטח רק ל-6 חודשים, אז עברתי משנתיים של אחריות ל-1 וחצי שנה...

אני לא חושב שזה חוקי. לאחריות הראשונית לשנתיים אין סיבה להפחית לאחר מעשה. היית צריך להשתמש באחריות בפעם השנייה.

לשאר, או שאתה שיפוצניק ואתה מפרק כדי למכור מחדש את החלקים אחד אחד, או שאתה מוכר את ה-SP4 בגוש אחד "לחלקים". בכל המקרים זה האינטרס שלך למכור את האביזרים בנפרד.

אם כן, יספיק להכניס סוללה חדשה כדי שהכל יחזור לקדמותו, אז עדיין יהיה קצת טיפשי לפרק אותה... אגב, בוא נברך את מ.ס. שמבקשת 500€ להחלפת סוללה : אפילו אפל אל תעז ללכת כל כך רחוק!

מסכים לגמרי, למרבה הצער היית דפוק על זה.