חוקי פורום רכישה/מכירות: קראו לפני הפרסום
צלצול:סֶגֶל
חוקי הפורום
אילו פריטים אני יכול להעמיד למכירה?
מדור הרכישות/מכירות בפורום MonWindowsPhone נועד לאפשר לחברים להעמיד למכירה חפצי היי-טק הקשורים ישירות ל-Windows / Windows Phone / Microsoft.
יתקבל כפרסומות בלבד:
- סמארטפונים עם Windows Phone
- טאבלטים, מחשבים ניידים, מחשבים אישיים או כל מכשיר אחר שבו פועל Windows
- אביזרים או חפצים מחוברים התואמים לשתי הקטגוריות שלמעלה
- מכשירים אחרים שעוצבו על ידי מיקרוסופט כמו ה-Xbox או ה-Band
כל סוג אחר של מודעה פשוט ייחסם על ידי ניהול. אז אל תטרחו לנסות למכור את מכונת הקפה של סבתא שלכם.
איך אני מפרסם את המודעה שלי?
- ציין בכותרת עם התגים [PURCHASE] או [SALE] את סוג המודעה.
- אם מדובר במכירה, אנא השתמש בתבנית שבהודעה למטה, אחרת ניהול ישמור את הזכות לחסום את המודעה שלך. כדי לעשות זאת, פשוט צטטו את המתווה שלהלן, והעתיקו את תוכנו לנושא החדש שלכם.
מעוניינים למכור?
אל תהססו לבקש מידע נוסף בנוגע למוצר על ידי תגובה למודעה. לכל משא ומתן על מחיר, צרו קשר עם המוכר בהודעה פרטית במקום!
לא מעוניינים למכור? המשך בדרכך!
כבר זמן מה שמנו לב שהמחירים ספגו ביקורת שיטתית מצד חברים מסוימים. המוכרים רשאים לקבוע מחיר מכירה בהתאם לשיקול הדעת. אם אתה לא מעוניין במכירה, אין טעם לזהם את נושא המוכר בכך ש"זו גניבה כי השכן שלך מוכר את אותו טלפון ב-10€ זול יותר".
עם זאת, אם הודעת המכירה נראית לך כהונאה, תוכל לדווח עליה למתכונת באמצעות כפתור "דווח על הודעה".
כל ההודעות מחוץ לנושא יימחקו והאזהרות עשויות להיות מופצות על ידי ניהול במקרה של אי ציות לתוכן טרולינג/לא קשור לנושא.
המכירה הסתיימה, הפריט שלך כבר לא זמין למכירה?
במקרה זה, אנא ערוך את כותרת הנושא על ידי ציון התג [SOLD].
אחריות על My Windows Phone
פורום זה נועד להקל על קשר בין קונה למוכר. לפיכך, MonWindowsPhone מסירה את כל האחריות במהלך רכישה או מכירה המתבצעת דרך הפורום שלה.
לכן אנו ממליצים לשני הצדדים לנקוט בכל האמצעים הנדרשים כדי להבטיח שהעסקה תצא לפועל ללא תקלות ואנו ממליצים בחום על משלוח ידנית. שימו לב שאיננו מקבלים פרסומות ממוכרים מקצועיים, מדובר במכירות בין יחידים.
צלצול:סֶגֶל
מודל מכירה
מידע כללי על המכשיר הנמכר:
• התייחסות מדויקת: -
• Etat: -
• יד ראשונה: -
• סיבת מכירה:
• אם מדובר בסמארטפון, האם הוא לא נעול? (כן - לא - לא רלוונטי)
חבילה:
• קופסה שלמה: -
• אביזרים : -
מידע אחריות ורכישה:
• תאריך רכישה: -
• אחריות: -
• מקום הרכישה: (אתר, חנות וכו')
• סופקה חשבונית: (כן - לא)
מחיר ומשלוח:
• (X) € FdP כלול
• אמצעי תשלום: בדוק אם דואר - מזומן אם נמסר ביד - אחרים (ציין)
• תנאים: משלוח דואר רשום Colissimo - אחרים (ציין)
• משלוח יד: אפשרי ב-X (עיר) ובסביבה-אחרים (ציין)
• צוללנים: -
מידע נוסף נוסף:
....
תמונות מכשיר:
צרף מספר תמונות של המכשיר