[נפתר] בעיית החזר עם Fnac...


צלצול:מוּמחֶה

שלום שלום!

אולי כמה מכם יכולים לעזור לי, יש לי בעיה מאוד גדולה.

ביום רביעי הזמנתי Nintendo Switch באתר Fnac (המוכר היה Fnac עצמו) וכעבור 24 שעות ההזמנה עדיין בתוקף.

אני מתקשר לשירות לאחר המכירה, נאמר לי שלא ייתכן שחויבתי ושיש סתירות בהזמנה שלי ולכן עלי לשלוח סריקה דו צדדית של תעודת הזהות שלי וסריקה של כרטיס האשראי שלי .
הבחור נותן לי את המייל ([email protected]), אני חושב על זה אחרי שניתקתי ואז אני מתקשר בחזרה.
אני אומר לו בבירור שאין סיכוי שאסרוק את המסמכים האלה ושאני רוצה לבטל את ההזמנה שלי כדי לקבל החזר.

הוא טוען שלא חויבתי כי אין לו את החשבונית על ההזמנה.
לכן הוא שולח לי את ההצהרה שלי שמוכיחה שחובתי על ידי Fnac לכתובת דוא"ל אחרת ([email protected]), ואחרי 24 שעות, עדיין לא קיבלתי תשובה.

ביום חמישי (אז 24 שעות לאחר שליחת המייל), התקשרתי בחזרה ומצאתי אישה שאמרה לי שלא חויבתי בבלאבלבלה ושהכסף בוודאי תלוי ועומד בין הבנק שלי ל-Fnac כי ההזמנה לא אומתה.
היא שולחת לי מייל ושולחת תזכורת למחלקה המתאימה.

אז אנחנו נפגשים שוב היום, עדיין לא קיבלתי תשובה והצהרת החשבון שלי לא השתנתה: שום דבר לא חזר.

אז אני תוהה אם זה קרה פעם למישהו מכם וכמה זמן לקח לכסף לחזור?
ואם זה לא חזר, מה עלי לעשות?

נערך לאחרונה על ידיPhonyMonsterב-31 ביולי 2017, 14:53, נערך פעם אחת.



צלצול:סֶגֶל

לא, שום דבר דומה, אחרי זה אני נמנע מהסוג הזה של חנות מקוונת, למעט דרטי (גם אם עכשיו זו אותה קבוצה), כדי להעדיף את מי (או למעט כמה חנויות) מספקים שירות מקוון בלעדי.



צלצול:מִקצוֹעִי

@PhonyMonster

בונז'ור.

מעולם לא הזמנתי מ- FNAC (דווקא אמזון, דארטי...) אז אין משוב על המוכר הזה, אבל אני חושב שאם ההזמנה שלך לא אומתה, אין לחייב אותה בחשבון הבנק שלך.

בכל מקרה, בדרך כלל יש לך 14 ימים לפרוש, אלא אם אני טועה:
https://www.service-public.fr/particuli ... its/F10485



צלצול:מוּמחֶה

היי @PhonyMonster,

אני מזמין הרבה מ-Fnac (כל המשחקים שלי) ובעיקר הזמנתי את ה-Switch שלי ושל החבר הכי טוב שלי שם.
אצלי אין בעיית מלאי לכן חיוב על משלוח, ותקופת המתנה שנייה של חודש.
בקיצור, למרות הכל לא היו לי בעיות דומות, חויבתי על משלוח, בשני המקרים, ועל קניות אחרות (Surface Pro 4,...).
מצד שני, אצלי היו לי בעיות עם הסגנון של פריטים מסוימים שהיה צריך לאשר מחדש הקשורים לתשלום שלי בחלקו בשוברי מתנה ובזמינות הטפטוף של כל אחד ממרכיבי ההזמנה שלי.

הזמנת משהו אחר עם ה-Switch שלך או רק ה-Switch?
האם הייתה בעיית אספקה? (בכל החנויות (fnac ואחרות) כדי להשיג קונסולות מנינטנדו, נסו לראות אם הבעיה לא באה משם.
קיבלת משלוח עד הבית או לחנות/ממסר? אולי הגיע הזמן שימסרו למוביל.
האם התשלום לא נחסם על ידי הבנק שלך? (בדוק איתה) זה יכול להיות המקום שבו דברים נתקעים (תקרת תשלום במיוחד בזמן המשלוח). או ליתר ביטחון אם אתה ממעט להזמין באינטרנט ו/או לבצע מעט רכישות גדולות.

אם הבנתי נכון, האם יש לך את התשלום המופיע בדף החשבון שלך? מה שפוסל את ההשערה האחרונה שלי אבל זה מוזר.

בדרך כלל מניסיון, Fnac הוא רגולטיבי במקרה של בעיות, כבר היו לי בעיות עם שוברי מתנה שלא ניתנו לאחר זמן מסוים. בכל מקרה יש לך בפועל 14 ימי משיכה לאחר שליחת ההזמנה שלך, אם תוך מספר ימים סטטוס ההזמנה שלך לא השתנה הם יצטרכו לתת לך הסבר :/

לידיעתך: אין טעם לצעוק בחנויות, שני הגופים fnac.com והחנות מנוהלים באופן עצמאי.

נסה להמתין מספר ימים כדי לראות אם סטטוס ההזמנה שלך לא "התקלקל" כבר היו לי הזמנות לאחרונה שהופיעו כ"בהכנה" למרות שקיבלתי את המוצר בינתיים.

עריכה: איזה סוג כרטיס יש לך? אני מאמין שחלק מהכרטיסים לא מאפשרים הזמנות מראש ו/או הפקדות כמו ויזה אלקטרון ולכן הוא מחויב מיד עם התשלום גם במקרה מסוג זה. (אותו דבר אם שילמת דרך פייפאל)



צלצול:מוּמחֶה

@Supain

פשוט לקחתי את ה-Switch ואת כרטיס Fnac+ (סוף סוף המבחן), וזהו.
בחרתי גם במשלוח עד הבית ותאריך חידוש מלאי המשלוח נקבע כנראה ל-20...

לא לא מעולם לא היו בעיות עם הכרטיס שלי (מאסטרקארד), עם ההזמנות שליאֲמָזוֹנָההחיוב מתבצע ברגע שההזמנה "בהכנה" ולא לפני כן. עם Wish זה כמו עם Fnac, זה מחייב אותי מיד.

שם ההזמנה בוטלה לחלוטין, אז אולי הכסף יחזור בסוף השבוע הבא, אבל זה קצת מדאיג אותי..


רוצה לקרוא תגובות של חברים אחרים?

חדשות טובות, נושא זה מכיל35תשובות והן עשויות לעזור לך מאוד!

כדי שתוכל לצפות בהם, תצטרך להיות מחובר לפורום

התחבר / הרשמה